SPAGO'NUN ŞEFİ WOLFGANG PUNK "Madonna Yerde Oturur,Obama Et Sever

SPAGO’NUN ŞEFİ WOLFGANG PUNK "Madonna Yerde Oturur, Obama Et Sever

Açıldığı günden beri ‘Amerika’nın en iyi 40 lokantası’ listelerinden düşmeyen Spago, Nişantaşı St Regis Otel’de şube açtı. Güzel, şık, iki Michelin yıldızı olduğundan kelli, gayet de lezzetli bir lokanta ama benim asıl ilgimi çeken sahibi Wolfgang Puck’un üst üste 21 yıl boyunca Oscar özel partilerine ev sahipliği yapmış olması. “Yediklerin/pişirdiklerin senin olsun, sen bize gördüklerini anlat” dedim; işte sonuç

 

SPAGO’NUN ŞEFİ WOLFGANG PUNK

 

* Başkan Obama: Chicago’da yetiştiği için et ve patates seviyor. Eti iyi pişmiş yer, içi kesinlikle kırmızı olmayacak.

* Madonna: Sean Penn ile düğün yemeğini biz yapmıştık. Küçük bir dairede yaşıyorlardı, hiç mobilya yoktu ya yerde oturuyorlar ya da dans ediyorlardı.

* Leonardo di Caprio: Küçük porsiyonları sever. Biraz makarna, bir ince dilim pizza, az balık. Balığı Asya usulü sever, ha bir de kuzu pirzola!

* Kim Kardashian: 6 yaşından beri tanıyorum. Mickey Mouse şekilli pizzalar yapardım onun için. Birkaç yıl önce restoranın önünde karşılaştığımızda koca bir Bentley’e biniyordu. “Kimmie, sana ne olmuş böyle? Kocaman bir arabaya biniyorsun” dedim. O da “Evet, büyüdüm artık” dedi. 

* Justin Bieber: Beyaz trüf mantarlı agnolottiye bayılıyor. Kobe steak gibi bonfileleri de sever, yanında biraz sebze ve patates kızartması. Bir de çikolata parçalı kurabiyeye bayılıyor. 

* Tom Cruise: Küçük bir parça bifteğe bayılır. Ben de soğan halkaları ve patates kızartması, yanında sote edilmiş ıspanakla biraz baharatlı olarak hazırlarım. 

* Victoria Beckham: Sadece karalahana, ıspanak, brokoli ve diğer yeşil sebzeleri yer. 

* Barbara Streisand: Ne zaman görürsem göreyim, hep “Diyetteyim” der.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kanuni Sultan Süleyman’ın Kral Fransuva’ya fermanı

Tavuk suyuna çorba gerçekten faydalı mı?